donderdag 7 juni 2012

Ssssst,




Niet verder vertellen alsjeblieft, uh ik ga u nu vertellen waarom ik blog, even kijken, links en rechts over mijn schouder of er niemand stiekem mee luistert...............

Mmmmm, ik zie of hoor niemand dus ik kan vrijuit spreken, al is er wel een drempel, die waarheid heet.
Moeilijk, deze drempel ligt vrij hoog het is een stap, een pas die ik liever in een twee etappes zou nemen, maar ik ben geen wielrenner ik ben iemand die, au, een onderzoek doet naar de nieuwsgierigheid van de mens.
En ik kan u vertellen u bent nieuwsgierig!

Mag ik u allen hartelijk danken voor het feit dat u met zijn allen in nog geen vier maanden tijd ruim 3000 keer mijn blog bezocht en dan heb ik het spam gedeelte niet mee gerekend, ik heb namelijk kijkers uit Rusland, Amerika, Brazilië, Engeland, België, Duitsland  en Spanje al heb ik daar wel wat vrienden wonen de hoeveelheid staat niet naar verhouding, op Brazilië na dan ;)

Goed waarom is Gaab gaan bloggen?
Simpel ik schrijf sinds de ziekte alles op ik kan je vertellen het lucht op, mijn Word bestanden raakte overvol ik miste wat, en dat was vooral het overzicht, elke keer als ik wat terug wilde lezen moest ik dat bestandje aanklikken, dat doe ik dus niet.

Een blog is als een soort ouderwets poëzie album, je kan het opleuken met plaatjes, daarnaast is het zo dat ik zakelijk gezien eens wilde uitvinden hoe nieuwsgierig de mens is, en zie daar een blog is geboren.

Had ik al gezegd hoe nieuwsgierig de mens is? Ja toch, ik wil u hartelijk danken en weet nu dat het inderdaad interessant is om zakelijk te gaan bloggen al zullen maar een paar mensen mij terug herkennen, mijn vrienden die mij kennen en een link krijgen en de mensen die op zoek naar een nieuwe keuken op onze zakelijke blog komen.
Je wilt niet weten welke zoekwoorden een klik op mijn blog veroorzaakte;

Top tien: Slappe handen, Welsch terriër, krullen door medicijnen, Lithium, Surinaams koken, Bipolaire stoornis, twitter vogel, hockey meisjes, Hollandse fiets  en als topper ik word gek van mijzelf! Mmmm, blijkbaar meer mensen dan ik alleen.
 
Goed, ik blijf bloggen over mijn leven met deze aandoening ik had niet verwacht dat er zo veel mensen geïnteresseerd zijn in mijn gelul, ik schrijf gewoon, gewoon over mijn leven met....

Ik dank u allen,
met vriendelijke groet,

Gaab


1 opmerking:

  1. "Een blog is als een soort ouderwets poëzie album, je kan het opleuken met plaatjes, daarnaast is het zo dat ik zakelijk gezien eens wilde uitvinden hoe nieuwsgierig de mens is, en zie daar een blog is geboren."
    Dat is allemaal goed te begrijpen, maar met een blog op internet treed je met je gedachtenspinsels in het openbaar en je moet dan ook niet verbaasd, verbolgen of verongelijkt reageren als er hier ter plekke op wordt gereageerd. Juist hier is de plek om op jouw blogteksten te reageren!
    Wat mij persoonlijk stoort is hoe je tegen de psychiatrie en de artsen aankijkt en aanschopt. Omdat jouw blog al 3000 bezoeken heeft gehad zullen daar ongetwijfeld mensen bij zijn die zelf problemen, misschien wel MDS, hebben en die moeten toch weten, vind ik tenminste, dat jouw mening er een is in vele.
    Dat de mens nieuwsgierig is weten we, zonder die nieuwgierigheid was er geen evolutie geweest.

    BeantwoordenVerwijderen